Hur trött kan en va?

..när klockan ringde imorse 😴😫🔫 inte alls roligt. Vänjer sig alldeles för lätt vid att vara ledig. 

När jag kom hem tog jag mig ut på en promenix. Konstaterar att jag verkligen behöver en ut-och-gå-jacka. Vill ha en lång parkas som jag kan växa i. Hittat en på nätet, kanske får bli att klicka hem & testa. Svårt när magen växer för varje dag...

Kvällsbilden på magen- börjar bli stooor!

Efter promenixen var jag endast sugen på pannkakor, så fick det också bli.



Snart kommer jag somna. Trött som en get efter första jobbdagen. Var dessutom uppe typ 170 ggr inatt & kissade också. Den gravida kvinnan ska vänjas i tid sägs det. 

Godnatt vänner! 


Kommentarer
Postat av: http://nouw.com/Ettlyckligtliv

Jo vi har alla olika graviditeter... Är glad att den "värsta" tiden är över. Nu är bara lite illamående och trötthet kvar. Det går säkert också över :)

2016-04-05 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0