2 månader

Hej bloggen!
 
TVÅ ynka månader kvar tills jag gifter mig. Har fullt upp just nu med flytt, Karins bröllop & mitt egna. Det händer så mycket roligt nu & försöker njuta av varje sekund, även om det kan vara jobbigt ibland. 
 
Okej, två månader!
Dags att skärpa till mig med kosten. Kämpade på riktigt bra fram till början av juni typ, sen har det liksom inte riktigt gått lika bra, haha. Men, inget att deppa för! Jag tror att man behöver komma ur spåret ibland för att hitta ny motivation. Det är ingen som orkar köra all in hela tiden. Nu ger jag mig själv & er ett löfte att jag fram till bröllopet ska hålla mig ifrån: kakor, godis, bröd, pasta, ris, potatis etc. INTE för att gå ner i vikt, utan för att må bra. Okej? min klänning sitter helt perfekt nu så jag ska inte gå ner en massa.
 
Någon mer som är på?
 
Jag är taggad, nu kör vi!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0