Lov!

Äntligen sportlov!

Firade in lovet med två träningspass & efter det blev det god mat på Aqua. 


Idag skulle jag ta en lååång sovmorgon. Det är ju klart att jag vaknar vid 8.00 då, två timmar mer i alla fall. Bakade lowcarbbröd & åt en mysig frukost framför nymo. 


En dag i bröllopets tecken har vi idag. Varit på loppis & köpt koppar. Vi samlar på massvis med olika inför desserten. Efter det åkte vi till Knäryd där vi ska ha både festen/vigseln. Vi planerade lite & började längta riktigt mycket, trots all snö.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med detta. 

Ny mörk choklad, spännande! 

Hoppas ni har en fin lördag! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,
Föll över din blogg då jag googlade Knäryds loge. Jag och min pojkvän planerar bröllop sommaren 2016 och letar just efter en lada/loge. Vi bor i Sthlm men jag kommer ifrån Jönköping därav kikar vi lite i den trakten också. Jag lyckas inte hitta någon kontakt eller information till Knäryd och tänkte därför höra med dig om du möjligen kunde hjälpa mig på traven:)? Svårt för oss även att åka förbi och kika då vi inte bor i närheten. Är den så fin som jag hört folk säga?
Med vänlig hälsning, Emma

2015-02-22 @ 23:00:52
URL: http://ohlinghome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0