Frossa & svett



Alltså säger bara BLÄK. 

Har varit sjuk/haft feber sen i lördagseftermiddag. Är hemma från jobb idag, så tråkigt men behöver bli frisk. 

Inatt hade jag värsta natten på länge. Somnar med tjocka tröjor, byxor, strumpor & varm vetekudde för jag fryser så. Vaknar sen upp helt genomblöt för jag svettats så. Byter om. Börjar frysa igen, på med kläder för att sen svettas sönder igen. Jag kunde bokstavligen talat vrida ur mina tröjor. Inte så fräscht men sjukt jobbigt. 

Min hals gör så fruktansvärt ont idag också. Vill/orkar/hinner inte vara sjuk nu..räcker med att helgen blev förstörd. Vill vara frisk, jobba & träna. 

Ingen glad tjej här som ni märker, jag får kurera mig hela dagen & hoppas jag blir frisk!!! 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0