Sicko

..sovit dåligt & vaknade upp med en fruktansvärd magsmärta. Det kändes som 100 knivar stack rakt in i bröstet/magen och ut i ryggen. Dum som jag är börjar jag sminka mig och göra iordning mig för jobb men det går inte över. Tårarna sprutar ut och får svårt att andas. Jakob är världens finaste som håller om mig och försöker med allt för att få mig att må bättre. Så det fick bli sjukstuga hemma för mig idag. Hälsan kommer först! 
 
Tagit lite tabletter & det känns bättre men jag är livrädd att det ska komma igen. Känner av det då & då. Ringde faktiskt vårdcentralen men de kunde inte svara på vad det kunde vara..de sa bara allt från något jag ätit (vilket jag inte tror), ett gallstensanfall (har ju opererat bort gallblåsan) till stress/ångest. Jag trodde att det kunde vara magkatarr men det lät det inte som sa hon...och så googlar men SÅKLART! cancer, cancer & cancer dyker självklart upp då. Att man aldrig kan lära sig att inte googla!
 
Bytt miljö från sovrummet till vardagsrummet nu i alla fall..försöka få i mig en lätt frukost. Kaffe kanske inte är det bästa kom jag på men var tvungen att inviga nya kaffebryggaren. 
 
 
Hoppas ni mår bra & att ni tar vara på det fina höstvädret..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0