Beslut

Hej!
 
Vill dela med mig av ett beslut jag tagit, nu blir det koständring & mer träning. Jag är inte alls nöjd över hur jag mår just nu. Det enda jag tänker på, dagarna in & ut är att jag ska gå ner i vikt till bröllopet. Tänker att jag ska köra all in den 1 januari, nytt år & nya möjligheter. Men jag glömmer bort att leva i nuet. Det påverkar mig så mycket & jag tänker inte låta det göra det mer. Det är ju bara jag själv som kan bestämma över mitt liv & mina val. Så bra som mådde när jag körde lchf för typ 1,5 år, har jag aldrig mått. Jag längtar verkligen tillbaka! Dels för att jag gick ner i vikt samt för att jag var mycket piggare och gladare. Aldrig uppsvälld mage, alltid mätt. Idag startar även 15 med Paolo vilket passar sig bra med en nystart med lchf också. Kände att jag ville dela detta mer er, för att jag sen inte ska banga & gå tillbaka. För det är detta jag vill innerst inne & vad väntar jag på egentligen? Är det någon som är med mig där ute?
 
Let's do this!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är med!!!! -10 kg till min födelsedag är mitt mål 👍

2014-12-05 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0