bestämma sig

Jag var & gjorde en hälsoundersökning idag, fick cykla 6 minuter på en motionscykel & därefter få svart på vitt, veta hur min kondition ser ut. Hör & häpna så låg jag snäppet över genomsnittliga för min ålder. Tummen upp för alla mördarspinningpass! Mindre glad blev jag för vad vågen visade. Småätande, skräpmat, kakor & godis för många gånger i veckan sätter sina spår. Är väl ingen nyhet kanske. Jag vet att muskler väger mer än fett men jag är inte nöjd just nu. Då finns det inget annat än att göra något åt det. Klaga hjälper ju inte! Jag tänker inte köra efter någon speciell diet, jag har testat så många & det är inget för mig. Det blir helt enkelt att utesluta kolisar & socker. Jag vet att det är boven. Jag ska fortsätta träna som jag gör & äta mer på regelbundna tider. Blir extra
peppad när det är core & squatutmaning en månad framåt, vilket än så länge går strålande!
 
 
 
 
 
 
Än är det inte sommar..ett litet tag till har vi på oss. Är ni med mig?
 
 
/Emelie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0