Late brekki

Hej!
 
Igår hade jag en mysig kväll med Charlotte. Vi käkade tapas, drack Sangria och mangomojito och skattade väldigt mycket. Härlig kväll! 
 
Tog en sovmorgon idag och blev så sugen på nybakat bröd till frukost så slängde ihop mammas goda ljusa sesamrutor, nyttiga och mumsiga. Blev en sen frulle, men vad gör väl det? 
 
 
 
Jag har ingen koll på vad det är för dag när jag är ledig, men det är visst fredag. Den bästa dagen enligt mig när man jobbar. Idag tänkte jag åka och köpa lite nya färska blommar. I eftermiddag blir det en liten sväng på stan med bästis innan träningen. Vi skulle åkt till hennes stuga över helgen men eftersom vädret är p i s s bestämde vi oss för att stanna hemma. Tänkte gå ut och käka istället, trevligt det också!
 
Hoppas DU får en fin dag!
Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0