Get in shape

..så var det ju det här med att komma i form!
 
Den dagen vill jag känna mig vacker och bekväm från topp till tå. Innan dess behövs slitet göras! Därför känns det extra skönt att börja jobba och komma in i rutiner igen. Blir definitivt en ändring kring kost och träning nu. Ska försöka köra så nyttigt som möjligt och har bestämt mig för att köra lchf igen eftersom jag vet att det funkar. Vet dock inte när jag kommer börja med lchf, det är trots allt 1 helt år kvar.
 
 
 
 
Den här snygga tjejen sitter i alls fall på kylskåpet..haha. Motivation! 
 
 
Om en stund blir det spinning och CX med bästis. Det är toppen att vi båda ska gifta oss nästa sommar, vi peppar varandra!!! #sweatingforthewedding 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0