Friends are the family we meet along the way

 
 
f r e d a g - bästa dagen på hela veckan när man jobbar. 
 
Njuter av de 4 sista semesterdagarna. Sommarvärmen verkar ha lämnat oss i alla fall. Det känns att vi går mot höst. Jag tänker att det är viktigt att göra varje årstid till något bra. Hösten är minst lika viktig att ta tillvara på. Lite mörkare och kallare men se till att fylla den med liv och glädje så kan det bli lika ljus som en sommarmorgon i juli.
 
 
Igårkväll hade Kakan och Victor fixat ett litet b-day party i förskott för mig (fyller på ons). Jag blev så himla glad! Vilka vänner! Fick denna superfina ljuslykta ni ser på bilden nedan. Tusen tack! Förresten är jag inne i ett riktigt inredningsflow nu, vill köpa och göra massor!
 
 
 
Ha en härlig fredag! Jag startar min med träning..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0