personalresa

Hej vänner!
 
Jag har haft världens roligaste dygn med underbara kollegor. Den enda vi fick var en packlista sen var resten hemligt. Dagen innan fick vi ett brev där det stod att vi skulle paddla kanot, så vi alla var inställda på det..men när vi kom fram skulle vi inte alls paddla någon kanot utan RIDA Islandshästar & det var bland det häftigaste jag gjort. Jag har inte suttit på en hästrygg sen barnsben men vad kul det var! Superfint väder var det också, två timmar var vi ute i skogen med picknick & mys. Efter det åkte vi vidare, sidär 10 m till vårt lilla hus. Där väntade god mat, vin & badtunna tills kroppen min blev ett russin. Så himla kul hade vi!
 

 
Nu blir der myskväll med Kakan & Victor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0