sköna lediga onsdag

Hej där!
 
Onsdagar är underbara. Ledig!
 
Tog en låg frukost i soffan & några avsnitt av Keeping up with the Kardashians. Älskar den serien! Sen åkte jag en sväng till A6, shoppade lite nytt! Sen blev det 30 min på crossen & 30 min CX. Ikväll har vi ätit tacos här hemma & nu kikar vi på HV. Bra dag!
 
Bland annat den här klänningen fick följa med hem..för ynka 149 kr. Dock märkte jag att den va liten sönder när jag kom hem, pust..får åka tillbaka & byta & hoppas det finns fler i min storlek.
 
 
 
Blev även en liten tillökning i mateus samlingen. En stor snäckskål & 4 tallrikar, så kul!
Och såhär såg jag ut idag. Skinnjacka & ny halsduk från Lager 157.
 
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0