KÄRT ÅTERSEENDE.

Kära bloggen. Insta tar över & är helt ärligt för lat för att blogga, men jag ska bli lite bättre! Annars tycker jag att ni får följa mig där istället: emeliefrajdin
 
 
Annars har det hänt ganska mycket det senaste. Jag har bland annat träffat massa goa nya som gamla vänner, besökt kära London, klarat av min första termin som lärare & igår var det studentfirande dagen/kvällen lång. Tänk att det var 4 år sen man själv tog studenten? galet! Hade i vilket fall en sjukt rolig dag med god dryck sen kl.15
så vid 23 var den här fröken helt slut! Men snart ska jag ladda om för ikväll blir det grill, vin & tjöt med mina kära högskolepolare Karin & Karin. Dessa damer ser jag fram emot att skratta med ikväll. 
 
 
Grönt är skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0