Unna dig

Hej!

Igårkväll träffade jag fina Sara. Vi satt i en park & åt sallad, jordgubbar & drack rose. Sen blev det ett glas vin ute sen gick jag hem. Va i säng klockan tolv & det blev en lugn kväll men ändå är jag så sjukt bakis? Huvudvärk från hell! Får därför bli en träningsfri dag idag..men det kanske är bra med en vilodag.

Sen är jag så sjuuukt sugen på något sött. Har ju bestämt mig för att gå all in med träning & kost nu. Kör inte lchf utan en egen variant där jag kör lowcarb kost, inga överdrifter med fett..frukt osv. Som en helt vanlig kost egentligen fast utan kolisarna & det funkar väldigt bra! Så bestämde jag mig för att det inte får bli något socker & skit mer..ingen unnardag i veckan fram till jul men jag är ju så dum för det kommer aldrig gå för mig..& börjar typ gråta bara jag tänker på det haha.. Så max en dag i veckan måste det få vara okej att äta lite socker..för godis är ju min last. Jag frågar inte er eller någon annan nu att få ett godkännande (det lät lite så..) utan det är bara jag själv som kan bestämma det..måste bara tillåta mig själv också!

Aja..nu ska jag låna familjens hus för att lapa sol resten av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0