söndag

igen....hur fort går en helg egentligen? för fort!
 
Min helg har varit bra. Lugn & skön. I fredags tränade jag pump & efter det blev vi bjudna på god mat hos familjen & så kollade vi på HV. I går blev det NW igen för 30 min cross + 30 min CX. På dagen satt jag hemma & lääääste (är med i ett matteprojekt på jobbet) & sen åkte vi till Fagerhult för att kolla på lilleman när han spelade innebandymatch. "Kalle i buren rena rama muren" hahah, ungar är härliga. På kvällen låg jag i soffan & gjorde inget mer än att kolla på film & vid 22 tiden fick jag för mig att planera lite svenklekioner så det gjorde jag med.
 
Nu ska jag springa iväg till NW för att pumppass, skönt att starta dagen med det. Sen blir det mer plugg innan det är dags för innebandy igen. Idag ska jag hänga med & kolla på syrrans kille som spelar i JIK. Sen blir det en mysig fika med två fina vänner, kakan & sandra. Och IKVÄLL kommer mitt hjärta hem igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0