men godmorgon!!

Kl.8 ringde klockan idag, k i l l  m e. Men det är ju ändå inte så tidigt, så det är dags att skärpa sig. Sova till kl.10 varje dag, näe, det håller inte! 
 
Det första jag gjorde var att springa ner till tvättstugan & sätta på 2 maskiner. Jisses, nu när man är sambo tvättas det lite mer minsann! Snön ligger fortfarande på marken & det är grått ute så jag har tänt ljus i lägenheten & sitter här i mörket i mjukisdressen. DÅ eller just nu känner man att det är värt att gå upp tidigt, sitta i soffan med levande ljus, en kopp kaffe & kolla ut på det ruggiga vädret. Men kan man, ja, då lockar sängen mer.
 
Idag är det sista dagen för opponeringsarbete hemifrån, imorgon blir det skola för att sammaställa & gå igenom allt inför min SISTA examination på min utbildning. Sista & värsta? är dock tillbaks i skolbänken på måndag, ställa om hjärnan för matte igen. Hua, men det ska nog gå det med! Med rätt inställning så löser sig det mesta. 
 
 
 
Tummen upp för den här dagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0