mateus

Jag har länge funderat på att börja samla på mateus porslin men aldrig riktigt hittat ett intresse för det. 
 
Nu har jag dock besämt mig för att börja samla! Så ni alla som undrar vad ni ska hitta på till mig i examenspresent, här kommer ett förslag som Fröken Emelie skulle bli glad för! Allt porslin önskas i färgen grått.
 
Tallrik med spetskant, 25 cm. Pris: ca 190 kr (enligt nätet). Finns på IEMS
 
Ostronskål, liten. Pris: ca 235 kr (enligt nätet). Finns på IEMS
 
Ostronslål, mellan. Pris: ca 360 kr (enligt nätet). Finns på IEMS.
 
 
Jag har ju ingen del än så spelar absolut ingen roll vilken ni väljer!
 
KRAM
Emelie 

 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Mateus är så fint. Har själv sakta börjat samla (dyyrt). Hur som helst så köpte jag från den här sidan:

http://www.lannamobler.se/

Bra priser och 0:- i frakt! Iems utbud kan ju vara lite begränsat och dyrare dessutom! Ett tips bara!:)

2013-01-10 @ 23:28:38
URL: http://linnevelina.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0