mardrömmar..

Fy sjutton vilken mardröm jag hade inatt. Vaknade upp anfådd stup i timmen, nöp mig i armen & la mig tätt intill Jakob för att fatta att de bara va en dröm. Men sen somnade jag om & drömde samma igen. Så när Jakobs klocka ringde strax efter 06 har jag nog aldrig kramat honom så hårt & sagt så fina saker. Usch, varför drömmar man egentligen?
 
Nu har jag i alla fall duschat av mig den där hemska drömmen & tar de lite lungt. Ska in i HLK:s portar igen senare, det var ju sista gången i fredags? nejdå, ska bara sälja en bok! Sen sätta mig på tåget till jobbet för att vara med på möte. Eftersom jag inte alls vet hur länge vi håller på så abvokade jag mitt favvo-BP & bokade ett nytt senare ikväll. Undra hur det kommer gå sen? kommer bli tufft att hitta tid/ork till träningen tror jag, men jag ska kämpa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0