examensklänning!

Innan träningen idag gick jag en snabb sväng på stan. Gick in på H&M och där hängde min examensklänning. Den såg först väldigt liten ut och tänkte att den får jag ju aldrig på mig. Men den satt som en smäck. Jag tyckte den var perfekt i alla fall, stilig & elegant! Dock lite väl lång för min smak så bästa svärmor ska lägga upp den på söndag, vilken lyx att ha en sån svärmor som är bra på så mycket & otroligt snäll! v
 
 
 
 
Nu har jag vikt upp den i ungefär den längden jag tänker mig. Något längre kanske! Det finns väl bara ett problem som jag ser det och det är den härliga u-ringningen. MEN vi kommer att ha röda stora schalar i kyrkan så då är det problemet löst. På kvällen får man faktiskt vara lite mer party hehe. Och dessutom är jag ingen storbystad tjej så då känns det inte lika farligt, enligt mig i alla fall.
 
Vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0