deep talk

Då var naglarna borta och dagens träning avklarad, skönt! 
 
Jag har verkligen inte haft någon matlust den här veckan, mest levt på celsius och proteinshakar..vilken inte är så bra. Kroppen behöver ju MAT, särskilt om man tränar så mycket som jag gör. Därför känner jag mig helt slut nu, glåmig och nere. Jag är dock sugen på ALLT jag valt att inte stoppa i mig. Som exempelvis, en stor fet pizza, pommes och bullar. Är så förskräckligt sugen på lussebullar, unnade mig faktiskt inte en enda i jul. Och så är jag sugen på godis också, fan! Nu blir jag nästan lipfärdig. Men det har varit en tuff vecka med C-uppsats & ångest inför framtiden. Att känna att man inte duger & inte blir vald. Samt att behöva konkurrera jobb med sin bästa vän, ja det är tuffare än vad man tror! Eller vad jag trodde det skulle vara.
 
Bita ihop och tro på sig själv var det ja. Det kan också vara jäkligt tufft. Men jag antar att jag inte är ensam om att känna som jag gör. Tro på dig själv Emelie, tro på dig själv! 
 
 
Ja, det var ju inte meningen att detta skulle bli ett djupt inlägg direkt men det var skönt att bara få ut sig allt. Det kändes ungefär som att gråta ut. Tack bloggen för det! 
 
Nu ska jag steka isterband, det är trots allt min favoriträtt! 
 
KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh!! Jag vill för fasen också äta sådär bra och ha disciplin! Lchf funkade inte för mig.. Vad tror du man kan göra? Du är så duktig! Kram!!

2013-01-11 @ 17:57:47
URL: http://Jagklararmigalltid.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hej Emelie! Jag har kikat in här förr men tyvärr är jag dålig på att lämna en kommentarer efter mig. Nu var det längesen jag läste din blogg men nu har du förgyllt min eftermiddag alla dina inlägg :) Man blir bara mer och mer fast. Mycket av det du skriver känner jag igen mig. Dock inte lchf djunglen men din energi smittar av sig. Tack för att du delar med dig av din vardag och du verkar vara en sådan go tjej :) Hoppas du haft en härlig dag på nya jobbet ;)

2013-01-30 @ 15:48:48
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0