bikergirl

Skinn från topp till tå! Eller jeansen är väl inte direkt i skinn men nästan. Sitter som en smäck & blir dina för 600 kr på Gina! 
 
Idag ringde väckarklockan 8:00. Det var längesen den ringde så tidigt och egentligen är det ju inte ens så tidigt. Tänk i framtiden när jag jobbar som lärare och börjar 8 varje morgon istället (om man nu får något jobb, känns ju omöjligt just nu...). Sprang i alla fall iväg till skolan för att kolla på Karins dramaföreställning. Jag skrattade nog mer än barnen som var där. Sååå duktiga hela gruppen! 
 
Direkt när jag kom hem nu slet jag av mig tajtbyxorna och på med hotpants! Jag är faktiskt en riktig mjukistjej. Hatar att gå runt i sånt som sitter åt när man ändå bara går hemma och skrotar. 
 
Världens skönaste hottisar!
 
Nu ska jag fortsätta med opponeringen. Läsa, läsa, läsa...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack det var snällt skrivet!! :)

2013-01-09 @ 17:50:42
URL: http://Jagklararmigalltid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0