sportlov

Sova hur länge man vill, slappa i soffan, inga tider att passa..där har ni min vecka! I lördags var ett gäng vänner här & jag hade världens roligaste kväll..precis vad jag behövde! Igår sov jag & J ända till klockan 12 & sen kollade vi på hockey i Kinnarps & på kvällen blev det film & godis.
 
En absolut perfekt helg! 
 
 
Jaha, så vad ska jag göra hela veckan? jag ska ägna mycket tid till träning & gå på alla favvopass jag missar när jag jobbar. Så den här veckan satsar jag på träning varje dag! Är sjukt taggad!
 
På onsdag ska jag luncha med min kaka, på kvällen kommer My, Jonna & Sara hit på mys. På tordag är det alla hjärtans dag och då ska jag & hjärtat åka till relaxen & sen mysa ner i soffan med lite god mat. På fredag ska jag eventuellt hitta på något med mammsen & mormor, kanske Ullared..vore kul med en liten utflykt! På lördag kommer min lillskrutt hit (Kalle) vi ska kolla på J:s match sen ska han sova över här.. vi har lovat obegränsat med godis & Xbox, vilken 10 åring tackar nej till de? på söndag ska vi hem till J:s syster. Sen är det dags för att börja tagga för jobb igen.
 
Ska njuta ordentligt av den här veckan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0