pump it

Då det fortfarande är sån HETS på NW så blir det ingen CX för mig idag utan blir istället ett bodypump pass nu vid 17. Jag kör ju BP varje tisdag så därför brukar jag inte gilla att köra det dagen innan eller dagen efter. Men nu får det bli så den här veckan! Jag hatar ju att bara gå på gymmet så allt är bättre än det. Efter det ska jag till Maxi för lite veckohandling. Ikväll tänkte jag laga en smarrig sallad med grillad kyckling, bacon, tomat, avokado, hallomiost och nån frukt.. antingen granatäpple eller melon, det är jag sjukt sugen på. Till det tänkte jag slänga ihop en god pestosås. Yummi! 
 
 
 
Ikväll ska jag & hjärtat börja leta hotell i Paris. Vi åker förhoppningsvis på påsklovet (slutet av mars).
 
Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0