.hard work.

HEJ!
 
Ni får ursäkta men mitt jobb tar all min tid just nu. Den tid som blir över går till träningen. Men jag tänker att jag kommer bli bättre med bloggen när jag kommit in i jobbet mer. 
 
Så vad har hänt för kul i veckan?
Jag och J firade 7 år i tisdags, herregud vad tiden går fort. Både jag och J jobbade hela dagen och träning på det men vi lagade en liten mysig middag på kvällen och kollade på filmen vi såg på bio på vår första dejt, haha. Vi hade en mysig kväll och jag är så lycklig! v
 
Tallrikarna fick vi av J:s mamma i alla hjärtans dag present. Så gullig! Ska köpa mer mateus poslin så fort jag får tid!
 
Nu är det i alla fall ÄNTLIGEN fredag! Jag ska strax träna bodypump och sen blir det en lugn kväll hemma i soffan med tacos. Längtar så i bomben efter en lugn och skön kväll utan måsten och ångest. Imorgon ska jag träna med min kaka och på kvällen blir det lite vin! 
 
Kära helg, du är så välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0