happy valentine's day!

Alla hjärtans dag. En uppskattad dag & en hatad dag. Jag har alltid tyckt om alla hjärtans dag även när jag var singel. Alla hjärtans dag för mig betyder inte bara att man ska uppvakta/bli uppvaktad av sin kärlek utan även att man skänker till extra kärlek till de personer som betyder mycket & som alltid finns där. Det kan förstås göra alla dagar på året men kanske att alla hjärtans dag påminner oss lite extra om att uppskatta det vi har? så är det för mig i alla fall.
 
Nu ska ni få höra nåt roligt. Jag måste erkänna att jag faktiskt är ganska gullig av mig, hehe. Så det här snacket med att det är KILLEN som måste fixa något inför alla hjärtans dag tycker jag bara är töntigt (skulle dock bli glad om J kom hem med nåt efter jobbet, hihi). Så igårkväll när vi hade gått & lagt oss gick jag ut i köket för att ställa fram en liten present, bara symboliskt och ett litet gulligt kort som J skulle se när jag han gick till jobbet imorse. Supernöjd var jag!
 
men......när jag vaknar & går in i köket står forfarande presenten där, orörd. J har alltså helt missat min lilla gulliga gest & där försvann liksom hela poängen hahah..men jag försökte i alla fall!
 
Nu ska jag fixa lite mat, har precis kört Zumba för första gången i mitt liv. Det var kul att göra nåt annat än CX och BP. När J kommer hem från jobbet ska vi förbi mormor på en liten fika sen iväg & lämna lite presenter & efter det blir det relaxen.
 
Hoppas ni har en mysig dag!
 
Föresten var på Anna K innan & där fick man en ros idag när man handlade..så fint tyckte jag!
 
PS. Rosorna har jag köpt själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0