run bitch run

Att springa har verkligen aldrig varit min grej. Jag & Fia var riktigt duktiga förra våren, sprang runt munken en dag i veckan sen klarade jag mig runt vårruset under 30 min som var mitt mål då. Efter vårruset har jag sprungit en gång, haha..och nu blev man värvad att springa vårruset om tre veckor med kollegorna. Hur ska detta gå? avbokade därför dagens GRIT, laddat ner massa go musik & ska ta mig runt sjön istället. Jag tänker att jag börjar med att springa 2.5 km då det var ett tag sen och sen fortsätter sista 2.5 km..om jag orkar? 
 
Ni ska få en uppdatering sen. Om ni ser någon halvt döendes runt munken vid 11 tiden är det förmodligen jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0