yesterday

Hade föresten en väldigt mysig dag igår! Jag & Jakob strosade runt på stan, köpte presenter & åt lucnh (köpte inget till mig själv...). Shoppade lite ljus & annat nödvändigt på IKEA, Jakob härmade mig & köpte ett par likadana Dr.Martens (i tjejmodell dessutom, haha.. men dem satt snyggare!) Tycker faktiskt Dr. Martens är sjukt snyggt på killar också, beror dock på vilken stil man har men nu kan vi se snygga ut tillsammans i höst med lika dana skor & jackor! ;) På kvällen testade vi på att göra en LCHF kycklingpaj. Pajdegen smakade bara mandelmassa & va inte alls god, får nog leta vidare efter recept på det. Kycklingen var dock väldigt god! På kvällen gick vi på bio-snabba cash. Filmen i sig var inte den bästa jag sett men det är ju värt att betala dem pengarna bara för att få sitta & dregla till Joel Kinnaman i en & en halv timme. 
 
Igår såg jag ut såhär: Skjorta Lewis Jeans ZARA & en knut på huvudet. 
 
Nu är CX:n gjord, var skönt att få träna lite. Dags att hoppa in i duschen & göra igorning mig för kalas! Det gör inte det minsta att jag inte kommer få äta av den underbara (!) princesstårta jag beställt åt Nova för ikväll ska jag äntligen få köpa godis från hemmakväll! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fiiiin du e Emelie!!! :)
åhh... precis en sån hylla är jag ute efter som du har där... var har du köpt den??

2012-09-09 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0