på lördag..

Gud vad tiden går FORT. På lördag vid den här tiden sitter jag på ett plan till Mallis. Hur galet? Jag kommer såklart att använda den här bloggen som en liten reseblogg under tiden jag är borta då jag skriver hur jag har det osv så nära & kära kan gå in & läsa. Så håll er uppdaterade här!
 
Idag känner jag mig dock inte kry. Jag låg & frös & kände mig inte alls bra igår kväll så gick & la mig tidigt. Idag känns det inte bättre så ska vila lite & hoppas det går över. Känner mig SÅ stressad för veckan. 
 
-Det nya köket kommer
-Plocka ner alla köksprylar i lådor osv..(började igår, tar hundra år)
-Slänga massa saker på sortergården
-HANDLA inför Mallis
-Tvätta
-Packa
-Göra lektioner
-Träna
-Umgås med familj, vänner och pojkvän
 
...sen försöka att inte stressa ihjäl mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0