nytt

Där va statistik tentan gjord. Lite blandade känslor! Förhoppningsvis sista tentan men vågar inte säga för mycket! *Hoppas* verkligen på det bästa nu. Efter det fikade jag med tjejerna på kaffepaus. Snart åker alla iväg till olika länder för 5 veckors VFU. Om två veckor åker jag & Judith till Spaninen. Helt galet!
 
Vill ni veta en sak? när jag kommer hem kommer jag ha ett helt nytt KÖK! Nytt golv i köket & nytt golv i hallen. Kommer göra så himla mycket. Det bästa av allt är att vi även kommer få diskmaskin!!!! Ja, jag kommer nog va en lite lyckligare kvinna när jag kommer hem.. slippa småtjaffset om disken..how great? 
 
Det blir ett vitt högblankt kök, vitt kakel, svart bänkskiva & trägolv. Ska bli så sjukt kul att va ett fräscht kök. Mitt kök nu är väldigt gammalt & det behövs en uppfräschning!
 
Mitt kök nu:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0