ny vecka..

Jaha vänner, ligger som en klubbad säl i soffan & har tryckt i mig en massa mörk choklad, gurka + dip. Det är så mina & J:s söndag kvällar brukar se ut. Jag gillar att unna mig på söndagen så har man en hel vecka med träning framför sig. Veckan som var blev det "bara" 5 dagar med träning. Mitt mål är ju att träna 6 dagar i veckan. Så den här veckan blir det stenhårt & inget latande. Jag älskar "ny vecka, nya möjligheter" man kan sätta upp nya mål & man får alltid en ny chans om man fuskat eller bara inte haft inspiration eller ork. Bra va? 
 
Nehe, nu ska ljusen släckas här hemma. Gud vilken mysig kväll vi haft. Imorgon väntar ett par timmars statisikplugg i skolan & på kvällen blir det spinning. Vi hörs imorgon igen, ska försöka bli lite mer aktiv här nu.. har varit lite lat! Ni ska få se på andra bullar.
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0