bye bye...

Hej finingar!
 
Har ätit god tacogratäng & myser i soffan med J. Ska packa ner det sista i resväskan & se så allt är klart inför imorgon. Vi flyger 06.30 imorgonbitti så åker från Jönnet lite efter 03 inatt..jag kommer vara ett VRAK. Ska vara uppe & pussa på mitt hjärta tills jag somnar. 
 
Det här är sista inlägget från Sverige på ett tag men bloggar när vi kommit fram imorgon. Jag kommer som sagt att använda den här bloggen som en "reseblogg" så nära & kära kan kika in & se hur jag har det. Kommer nog blogga om annat också såklart. 
 
 
Guuud vad jag är nervös nu! Är sjukt förväntas full, shit sista VFU:n sen är jag färdig lärare. Ma Gad! 
 
Hoppas ni har en underbar fredag kväll!
Hörs imorgon vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0