sol, sol underbara sol!

Godmorgon alla fina!
 
Hade ställt klockan på 9 för att gå till gymmet men kroppen sa ifrån idag. Är helt slut! Nyser, näsan rinner & huvudet känns tjockt så jag ligger fortfarande kvar i sängen. Det där med att träna 6 dagar i veckan kanske jag inte kommer hålla för lördagar är de skönt att få sova ut & söndagar är det stängt men 5 dagar är ett måste för mig. 
 
Den här veckan har jag kört:
Måndag: Bodycombat + PW 5 km
Tisdag: Bodypump . PW 5 km
Onsdag: Gymmet
Torsdag: CX + PW 5 km
Fredag: PW 5 km
Lördag: Ledig (ska ta många simtag, hehe)
Söndag: En PW eller ut & springa eventuellt.
 
 
Nu ska jag fixa lite frulle till mig & Judith sen blir det en dag på stranden! Håll utkik efter en ny update om dagen senare idag/ikväll!
 
 
Adios! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0