"dansa är kul men jag föredrar att supa"

Dag 20.
 
"dansa är kul med jag föredrar att supa" sjunger barnen i skolan. Det är visst någon ny "hitlåt" eller hit är väl synd att kalla det. Dem är rejält verbala för sin ålder, kan man ju säga. Sa jag att dem är 9 år? ha ha...härliga små tossar!
 
Efter skolan blev det en PW hem i åskvärmen och efter det körde jag CX + BP. Älskar att komma iväg efter skolan & träna. En stund för bara mig själv. När jag kom hem stod tacos färdigt på bordet, bara att sätta sig & äta. Lyx! Nu är jag ensam i lägenheten, att bo två är mysigt men skönt att bara få vara ensam ibland. 
 
Imorgon är de alla redan fredag & 3 veckor med VFU är gjorda. Vi ska på vandring uppe i bergen med min klass imorgon. Ska bli kul! Så ikväll har jag varit på jakt efter matlådor. Matsäck är ju givet. Eller massäck, kommer ni ihåg när man sa så? 
 
Imorgon efter vandringen blir det träning & på kvällen ska vi ut & äta inne i Palma. Kanske de blir lite sangria? hehe..
 
 
Vår nedräkning..
 
Hoppas allt är fint med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0