bodycombat

Dag 10.
 
 
Hua, vad trött jag var när klockan ringde imorse. Ville verkligen inte kliva ur sängen, trots att den inte är så skön. Skoldagen gick dock fort, barnen börjar ju inte förens 10 på måndagar. Efter skolan gick på & handlade på ett stort supermarket sen blev det träning för mig och Judith. Jag körde ett bodycombat & Judith gymmet. Riktigt duktiga! Ikväll har vi planerat lektioner, lagat LCHF pannkakor & kollat på gossip girl. I vanlig ordning! 
 
 
Tänkte visa mina enormt stora muskler! 
 
Nu är det dags att sova. Hörs imorgon igen!
 
<3

Kommentarer
Postat av: anki franchini

Grattis till resultatet på tentan. Jag tror att jag blev minst lika glad som du. Nu kan du verkligen känna dig nöjd med dina prestationer i skolan. Jag saknar dig och önskar att det snart är 10 november så du kommer hem. Älskar dig kramar mormor

2012-10-10 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0