äntligen fredag!

Dag 28.
 
 
Dagens fröken. Vinrött & svart blir de för det mesta. Nu börjar de bli kallt här så kjolarna får packas ner i resväskan tror jag..
 
ÄNTLIGEN HELG! Sista hela veckan är avklarad. SÅ JÄKLA SKÖNT! Nu är det bara 5 hela dagar kvar. Ikväll tänkte vi åka till Porto Pi & äta & shoppa lite. Vi är shopping sugna! Det regnar & åskar idag så vad passar bättre? tänkte gå & träna ikväll men det är roligare att ha en mysig kväll på Porto Pi. Blir både body pump & zumba imorgon stället. Gäller bara att intala min hjärna om att det är ok, det är svårt ibland.
 
Hoppas ni får en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: anki franchini

Ja visst är det skönt att det är fredag synd bara att det snart är måndag igen men.... Har du hört av pappa ang. lägenheten. Jag tänkte om jag ska inrikta mig på städning i helgen eller om jag ska va ledig bamsekramar mormor

2012-10-26 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0