protein!

Hej godingar!
 
Idag blev det en heldag i skolan med C-uppsats skrivande. Kommer bli lååånga & intensiva dagar fram till den 10 december nu. Fy sjutton vad skönt med lite julledigt sen! Stå ut, stå ut. 
 
Nu kom jag precis hem från ett Challenge pass, sjukt rolig & tuff träning. Idag har jag även börjat med att dricka en proteinshake efter träningspassen. Någon mer som gör de?
 
Celsius innan & proteinshake efter, känner mig som en riktig träningsnörd. Men nu kör vi! 
 
Gillar min nya rosa träningsjacka som jag fynade på Ullared! Gillar ni?
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag & J ha lite myskväll. Resten av veckan är bokat med annat så vi får passa på nu! Blir fläskfilé, yummie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0