morgonpigg!

 
Sitter & käkar frulle. Saknat mitt LCHF liv! Skjutsade J till jobbet 06.30 imorse, hua det kändes på sin lediga dag men attan vad skönt när man väl var uppe. Påväg hem stannade jag & köpte en latte, mös ner mig i soffan & har nästan skrivit klart min VFU reflektion. Som belöning får jag ha bilen hela dagen! Vid 10 ska jag & kakan till IKEA & a6. Blir nog en chailatte om jag känner oss rätt också. Ikväll ska jag & J köra bodypump, han är lite nervös min lilla tuss ;) haha. Kul att göra nya saker tillsammans! 
 
Dags att fixa sig! Hoppas ni får en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur gör du din smoothie? :) Något favoritrecept?

2012-11-13 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0