make yourself proud!

Kollar igenom fotoalbum på datorn & får genast en klump i magen när jag ser gamla bilder på mig, eller gamla & gamla, innan jag började med LCHF. Såg jag verkligen ut så där?
 
LCHF har som sagt blivit en livsstil för mig. Jag tycker om att leva hälsosamt & att träna. Jag tycker även om att unna mig lite godis ibland & för mig är det okej. Så länge jag vet vart jag står & jag vet att jag aldrig skulle gå tillbaka till att äta bröd, pasta, ris, bulgur, chips. Ja ni vet det, det vita giftet. Jag känner mig även som nya Katrin Zytomierka då jag fått Judith att öppna ögonen för både LCHF & träning. Hon är super duktig & jag blir glad när jag påverkar folk till det positiva & det jag tror på. För jag vet att LCHF fungerar, för alla! Och jag vet att man mår bättre av en sund livvstil. Jag har även fått min mamma & min mormor att börja med LCHF. Jag är jätte stolt över dom! Men mest av allt är jag så jävla stolt över mig själv. Jag bestämde mig, jag gav aldrig upp & jag klarade det! Önskar att fler vågade sig på den utmaningen, att förändra ett dåligt mönster & göra sig själv riktigt stolt!
 
 
DÅ:
 
 
 
 
 
 
NU:
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är grym!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grymt bra!!!!

2012-11-02 @ 21:55:50
Postat av: Emma

Hej! Jag säljer sibutramin 15mg. 1månad för 660kr. Har totalt för 3mån.
Dessa underbara bantningspiller har underlättat min viktnedgång avsevärt. Vid seriöst intresse mejla till [email protected]

2012-11-03 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0