lördag

Lördaaaag!
 
Hade föresten en mysig kväll igår. Först blev det lite löpband & CX (okej, det kanske inte var mysigt). Vi åt sen mat på chilithai, godaste jag ätit på länge! Sen satt vi bänkade framför bioduken för att se Breaking Dawn part 2. Sådär får den av mig, många påstår att det händer så sjukt mycket. Är det bara jag som tyckte att det inte hände nånting? en väldigt mysig kväll med J i alla fall. Kvalle-tid is the shit! 
 
Idag hände något mycket ovanligt i Emelies liv. Jag har så länge jag kan minnas ställt klockan på på 9 för att bege mig till sportlife för att göra spinning 45 + CX. Idag struntade jag i det rent ut sagt, fast lördagsmorgon träning är det bästa som finns. Jag & J tog istället en sovmorgon & åt en mysig frukost i soffan. Värt! Har även hunnit med att kolla på syster match, luncha med Jakob & sen blev det gymmet en sväng nu i eftermiddag. Men det var inte alls roligt idag så blev en snabbis. 
 
 
 Nu ligger jag i sängen, helt utslagen! J har en polare över & dom kollar på fotboll..mindre kul för mig! Känner i detta nu att en TV kanske inte hade varit fel i sovrummet ändå. 
 
Sen ska vi i all fall kolla på så mycket bättre & äta lite godis. Lördags-mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0