livsstilar

Jo, angående mitt förra inlägg..
 
Visste inte att det skulle bli en sån uppståndelse av att jag inte har så bra kunskaper om vikväktarna. Observera dock att jag skrev "jag tror". Kan dock erkänna att jag säkerligen kommenterat liknande om någon skrivt att "LCHF är till för viktnedgång, endast". Har förstått att Viktväktarna likaså som LCHF är en livvstil som man kör hela livet & då är det ju super bra! Jag tycker absolut att man ska köra det som fungerar bäst för sig själv. Alla människor tycker inte om LCHF eller rättare sagt tycker det är idiotiskt, medan jag kanske uppfattar Viktväktarna som något som inte funkar för mig för jag vill inte räkna points och jag vill inte äta pommes, inte ens någon gång ibland. Jag tycker inte det är jobbigt att "tvingas" (tycker det är ett starkt ord, då man väljer själv..) att välja bort vissa saker. Jag väljer inte bort jag ersätter bara med en mer hälsosamt alternativ! Kan fortfarande käka pizza, fast med en annan deg. Finns många möjligheter! 
 
Jag håller absolut med dig "anonym" att vi är olika & att alla måste hitta sin egen grej. Gratulerar även dig att du har hittat Viktväktarna som funkar för dig & att du har tappat 10 kg med hjälp av det. Det viktigaste av allt är ju att må bra? visst? 
 
 
Fick även en fråga hur mycket jag gått ner i vikt & jag vägde mig ju aldrig när jag började. Men ca 10 kg skulle jag gissa på. 
 
Keep going! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anonym här igen! Om jag uppfattades som otrevlig ber jag om ursäkt, jag ville bara lyfta fram att vv inte var en diet ;) ber om ursäkt om du uppfattade mig så! Jag har verkligen inget emot lchf eller någon annan livsstil som folk väljer. Jag tror på lchf för de personer som inte är galna i potatis, ris och frukt, och jag tror på gi för dem som vill ha lite av både världar och på vv för de som vill kunna äta allt som finns på marknaden utan att gå upp i vikt, bli större eller må dålig på något annat sättt. Återigen, jag tycker du är helt grym och jag ser verkligen upp till dig för din resa! Det är en inspiration för mig, speciellt när jag tänker på att jag inte orkar träna, men då ser ja alla dina inspirationsbilder framför mig och bara kör gärnet! ;) puss pårejj!

2012-11-23 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0