hej hopp!

Fröken trött.
 
 
Det känns att det mörkar redan vid kl.15, jag hade i princip kunnat gå & lägga mig för natten. Jag & J ligger som två zombies i soffan, säger inte ett knyst med varsin dator på magen. Fint! Satt med C-uppsatsen till 12 idag bara, väldigt skönt för fram till den 10 december kommer det bli långa & intensiva dagar. Sova, plugga, träna & äta. Typ så. 
 
 
Imorgon ska jag vika på Råslättsskolan i min gamla VFU klass. De gick i 1:an sist jag hade dem & nu går dom i 3:an..då var dom små & söta. Hur är dem nu? haha. Ska i vilket fall bli kul! Blir vik i klassen likaså på fredag. 
 
Nu ska jag fortsätta att dega i soffan sen blir det visst "mördarspinning" vid 17.30 som mitt kära träningsgäng dragit med mig på. Jag har kommit ifrån spinning lite nu, borde jag va nervös?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0