godmorgon!

Sen när hinner jag slänga in en blogginlägg innan skolan?
 
Mjölken va slut hemma idag så till frulle blir det kaffe med en skvätt grädde. De låter ju inte så mycket & det är de ju inte heller men vid den här tiden får jag i vanliga fall inte i mig nåt heller. Utan framåt 9 brukar jag va döhungrig så har fyllt en liten termos med kaffe & grädde tills senare också. Det är ju fantastiskt gott! 
 
Haha. vet att ni älskar min frilla!
 
och här står jag i pyjamasskjortan & lyssnar på julmusik. Julstjärnorna är tända i fönstet, kolsvart ute & jag lääängtar ihjäl mig! efter jul. Eftersom vi firade jul i Mexico förra året ska det bli mysigt att fira hemma. Min & Jakobs första jul tillsammans också, ännu mysigare! 
 
Nehe ni, kan inte stå här & babbla hela morgonen då missar jag vår sista intervju vi har idag kl.8.30 i HVA. Att bli sambo har många fördelar, ta bilen istället för bussen i det här läget. Toppen!
 
Hörs sen! Ha en fantastiskt dag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0