"Du var som en blomsteräng när du kom in i klassrummet"

D A G. 4 2  
 
 
.S I S T A  D A G E N  P Å  M A L L O R C A.
 
"Du var som en blomsteräng när du kom in i klassrummet" flicka 9 år. 
 
Det känns ganska sjukt att ha gjort min livs sista VFU på utbildningen & att det är drygt 2 månader tills jag tar examen. Det har alltså hunnit gå 3.5 år sedan jag började på högskolan. Det känns också rätt galet att vara 22 år & ha en lärarutbildning. 
 
Har haft en fin sista dag med mina vildar. Fika, kramar & presenter. Fick en fin bok som klassen pysslat ihop. Tänk att barn kan skriva så fina saker av att bara vara spontana. Värme i alla fall i fröken-hjärtat! 
 
 
<3 
 
Nu ska jag hoppa i badet & sen packa. Ikväll ska vi ut i Palma för mat & sangria! Dags att fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0