cosy

Hej vänner!
 
Idag ringde klockan 06.00 men gick och la mig strax efter 21 igår så det kändes inte så hemskt. Känner bara att jag inte är en vidare rolig flickvän nu för tiden men på fredag ska vi ha kvalle-tid med träning, ute & äta och Breaking Dawn! 
 
Skjutsade J till jobbet vid halv sju och efter åkte jag vidare till Aneby till min C-uppsats vän. Trogen vapendragare sedan 7 veckor tillbaks ;)  har varit effektiva med C-uppsatsen. Har tre intervjuer i eftermiddag så nu är Judith iväg & hämtar mat. Blir kebabsallad för min del! Till de ska vi köra ett gossip girl avsnitt, vi lär behöva det för att klara av intensiva timmar med intervjuer sen. 
 
Jag har en sån fullspäckad dag så jag blir stressad när jag tänker på den men vid 17 är jag i alla fall tillbaks i Jönnet & då blir det träning sen en fika med Fia. Kvällen kommer bestå av en lång dusch sen sängen. Ge mig fredag.
 
Judith och hennes kille har ett väldigt mysigt hus. Luktade hus så fort jag kom in hehe. Det är annat än en lya mitt i smeten det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0