då kör vi!

Hej!
Hade en väldigt mysig dag igår med Tuva, Nova och Jakob. Full rulle hela dagen. Idag tog jag en sovis, sen har jag och J varit och storhandlat på Coop för imorgon börjar jag på lchf på riktigt.. (har väl redan smygstatat lite). Tänker såklart ta hjälp av Katrins bok & andra lchf bloggar. Hanna min fina vän som också går på lchf tipsar mig om bra recept och drar med mig på jobbiga spinningpass. Hon är toppen! Nu ska jag ta ett ryck här hemma och städa innan jag ska på Skivstång/spinning 85 min. Men den träningsvärken jag har kommer jag ju typ avlida! Men jag är träningssugen.


mina tussar!


storhandlat minsann!

Kommentarer
Postat av: Jonna

För ännu mer tips och inspiration, kolla vår LCHF-blogg! :)

2012-03-25 @ 18:14:04
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0