update & LCHF

Heeeej <3

London var underbart! Längtar redan tillbaks trots en helvetes natt på Stansted. Visiten i London var däremot toppen! Shopping,Prets goda sallader, turistande, musikal & massa skratt! Tänkte lägga ut lite bilder & berätta lite i ett senare inlägg.
Bild lånad från Stina!
Från & med idag måndag 11 juni tänkte jag köra stenhård LCHF. I torsdags unnade jag mig godis, vilket var sjukt gott! Sen har jag unnat mig cola zero & massa chickenbits. Men det har de varit värt! Nu fram till den 30 juni då jag & J åker till Turkiet/Side hade jag velat tappa de där sista jäkliga kilona. Jag vet ju inte hur mycket jag gått ner men många centimetrar i alla fall. Jag skulle vilja gå ner ca 5 kg till. Då tänker jag att jag kanske skulle va ganska nöjd i alla fall. Jag har ju haft Katrins bok som handbok vilket verkligen hjälp mig & där finns en del där hon beskriver hur man tappar de sista 5 kilona som är de svåraste!
www.finest.se/katrin
Min inspiration!
Så istället kommer jag äta:
- 1 ägg på morgonen istället för två
- Små portioner på liten tallrik! Jag äter mig aldrig spymätt men ska heller aldrig gå hungrig
- Försöka äta mindre mellismål/nötter
- Unna mig nåt gott i form av chokladnötter, mörk choklad, jordgubbar eller lchf efterrätter 1 gång i veckan!
Sen fortsätter jag med träning 6 dagar i veckan som vanligt.
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0