skolavslutning & student

Godkvällens!


Imorgon är det en stor dag för många. Klockan halv nio ska jag vara i Gräshagskyrkan. Kyrkan där jag själv är döpt, konfirmerad och där mina föräldrar gifte sig. Det är även den kyrkan som jag är "uppväxt i", söndagsgudstjänser, miniorerna, juniorern & kören. Har även haft skolavslutning i denna kyrka i 6 år. Imorgon slutar min lilla lilla plutt 2an & han ringde innan & sa "Emelie! snälla, snälla..kom på min avslutning imon!" kan man säga nej då? "Ja, det är klart jag kommer vännen!" "JIPPI" får jag som svar tillbaks.
Så jag tvingade iväg J till hemmakväll så jag kunde fixa ihop en liten avslutningspresent!
(Kalle tycker INTE att skolan är det roligaste som finns..)
Det är även en stor dag för Adam. Min gudmors son. Han är som en lillebrorsa för mig!
Vilken stilig kille!
Detta ska hängas runt halsen imorgon!
Det set ut att bli en fullspäckad dag från morgon till kvällen. Ser jag fram emot v

Kommentarer
Postat av: Therese Alvin

Hoppas du får det kul!!:D

2012-06-15 @ 21:05:09
URL: http://theresealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0