sista veckan i skolan...

Hej!

Hanna vann BB igår, wooow! Helt klart en värdig vinnare :) Innan jag somnade igår låg jag & tänkte på att jag har en del att göra innan jag åker till London på torsdag..måste nog skriva upp de för min egen skull ;)
Bild: aftonbladet
Måndag: Idag tänkte jag gå & växla lite pengar. Sista fix på hemtentan. Adam går bal 15.50. IW + CX 16.45. Hämta pass & resväska hos familjen.
Tisdag: Skola 10-12. Grupparbete. Bodypump 18.20 & efter det mys med hjärtat resten av kvällen
Onsdag: Packa inför London (även om det bara kommer ligga en tandborste & necessär i min resväska) Spinning
kl.10. Ut & äta med klassen kl.18.
Torsdag: Gymet på morgonen. Sista redovisningen kl.10-12. Gå till hemmakväll!!!! Sen går bussen till götet 16 & sen åker vi vidare mot L O N D O N på kvällen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0