fredagen den 1 juni

Godmorgon!

Vaknade upp med förskylning & halsont, himla skit. Skippade spinningen imorse & skjuter på det till e.m istället med förhoppningar att jag känner mig bättre. Har suttit & pluggat en stund nu, fixat lite inför den sista redovisningen nästa vecka & tänkte korrekturläsa min hemtenta innan det blir dags för lunch med Cyrr. Vi ska äta på Chili Thai, jag älskar thaimat & deras jordnöttssås med kyckling-yummie!
Här var vi små! Alanya 2009.
Planer för resten av dagen är tvätt, storhandla, träna & kolla på Let's dance finalen ikväll. Heja Molly!

Kommentarer
Postat av: Therese Alvin

Jag har kommit in i så himla bra träning nu. Tränar 2-3 ggr om dagen! Men det som inte får hända har hänt. Hade ont i halsen igår kväll och snöt mig hela tiden, nu när jag vaknade är jag helt igentäppt både i näsa och hals.. Skulle kunna böja gråta nu! Om jag är förkyld och ont i halsen är ju det sista man SKA göra är ju att träna... Och träna är ju det jag måste göra !:( fy tusan.. Nästa pass är 11 idag!:(

2012-06-02 @ 07:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0