ett liv utan godis

Som ni vet va jag ett godisfreak innan & har alltid varit. Särskilt när man bor granne med Hemmakväll. Livsfarligt! Jag har i alla fall klarat ca 4.5 månader utan godis nu, förutom ett undantag för 3 månader sen då jag & Fia unnade oss lite gotte. Det känns helt sjukt. Sjukt bra! Trodde aldrig att jag skulle klara det. Dock har jag varit sugen som sjutton många ggr men istället ätit lite nötter eller mörk choklad. Jag skrev för någon månad sen i bloggen att jag skulle tillåta mig själv att unna mig en godispåse den 7 juni. Den 7 juni är nästa vecka, herregud!!! Jag vet inte om jag är redo, haha.. men jag tar sommarlov då & vi åker till London på kvällen, så därför ville jag unna mig det. Jag tror jag kommer att göra det också, en liten påse-belöning. För jag har faktiskt varit sjukt duktig med mat, hälsa & träning & lyckats gå ner i vikt. Känns fantastiskt & ibland får man unna sig. HEJA MIG!

Kommentarer
Postat av: Therese Alvin

Så himla strongt och duktigt!:)

2012-06-02 @ 23:26:36
Postat av: sandra

Du är jätte duktig! Kämpa på!!

2012-06-05 @ 11:03:56
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0